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Help desk website & email interruption from 1pm-5pm (ET), November 5 - During this time our helpdesk website including help documents and FAQs will be available intermittently. Emails to service@afmcstudentportal.ca sent during this period will be only processed once the software update is complete. If you need to contact the help desk support, we recommend that you do so after 5pm on November 5. We apologize for the inconvenience and thank you in advance for your patience.

NOTE: This Help desk interruption will have no impact on the Portal itself or any application submissions.


Interruption du site Web et du courrier électronique entre 13h00-17h00 HE, le 5 novembre. Pendant ce temps, le site web du Service de dépannage ainsi que les documents d'aide et les FAQ ne seront pas disponibles. Les courriels envoyés à service@portailetudiantsafmc.ca au cours de cette période seront traités une fois la mise à jour du logiciel terminée. Si vous devez contacter le service de dépannage, nous vous recommandons de le faire après 17h le 5 novembre. Nous nous excusons pour ce désagrément et vous remercions pour votre patience.

REMARQUE: Cette interruption du Service de dépannage n'aura aucun impact sur le Portail ou sur les soumissions de demande.