RSS Feed
News
May
30

On April 22 to April 23 am from 7:50 am to 8:50 am EST , the AFMC Student Portal experienced technical difficulties with its server. As a result, new applications could not be submitted, email notifications were not sent and users were unable to upload documents to existing applications. During this time, students could access their Portal account and Dashboard. A total of 194 students were impacted by this issue. AFMC has communicated with students who logged a ticket identifying problems with their application. AFMC has also communicated with Elective Coordinators regarding this issue.

Please email service@afmcstudentportal.ca if you would like to report an issue that you experienced on April 22 or early April 23 between the hours of 7:50 am to 8:50 am EST.


Du 22 au 23 avril, de 7 h 50 à 8 h 50 (HNE), le Portail des étudiants de l'AFMC a connu des difficultés techniques avec son serveur. Par conséquent, les nouvelles demandes n'ont pas pu être soumises, les avis par courriel n'ont pas été envoyés et les utilisateurs n'ont pas pu télécharger de documents vers les demandes existantes. Cependant, les étudiants pouvaient toujours accéder à leur compte sur le Portail et à leur tableau de bord. Au total, 194 étudiants ont été touchés par ce problème. L'AFMC a communiqué avec les étudiants qui ont signalé avoir éprouvé des problèmes avec leur demande. L'AFMC a également communiqué avec les coordonnateurs des stages optionnels à ce sujet.

Veuillez envoyer un courriel à service@afmcstudentportal.ca  si vous désirez signaler tout problème survenu le 22 avril ou au début du 23 avril entre 7 h 50 et 8 h 50 (HNE).


Comments (0)
Post a new comment
 
 
Full Name:
Email:
Comments: